Wij zijn een erkend en prijswinnend preparateursbedrijf. 6 dagen per week geopend!

23 Oktober: Demo-dag door onze preparateur Rick Way

Woensdag 23 oktober Demo-dag; Vogel opzetten

Kijk live mee hoe een vogel wordt opgezet!

Woensdag 23 oktober 2024, geeft Taxidermist Rick Way (Meervoudig Nederlands Kampioen Prepareren) de hele dag gratis prepareer demonstraties in de Museumwinkel.com te Nijmegen.

Opgezette dieren zijn al lang niet suf en stoffig meer. De pracht en praal van de natuur mag gezien worden! Tegenwoordig zijn in elk interieur wel planten, geweien en dierenhuiden te vinden.

Bij de Museumwinkel.com vind je opgezette vlinders, vogels en zoogdieren. In het atelier werken zes prijswinnende preparateurs en twee entomologen. Als officieel erkend preparateursbedrijf geven zij dieren met recht een tweede leven! Alle dieren waar de Museumwinkel.com mee werkt, zijn een natuurlijke dood gestorven.

Maar hoe gaat dat prepareren, oftewel opzetten, in zijn werk? Rick laat het je zien! Op woensdag 23 oktober in de Herfstvakantie, geeft preparateur Rick Way tekst en uitleg. Jong én oud is deze dag welkom om te kijken en vragen te stellen.

Tevens krijg je de deze dag 15% korting op het hele assortiment in de winkel!

Je hoeft je niet aan te melden.

Kom langs in de winkel aan Van Welderenstraat 114 te Nijmegen.
E. [email protected]
T. 024 360 0506