Wij zijn een erkend en prijswinnend preparateursbedrijf. 6 dagen per week open!

Winkel geopend tijdens de 4Daagsefeesten/ WIN-ACTIE

Winkel geopend tijdens de Nijmeegse 4daagsefeesten!

Dit jaar is onze winkel geopend tijdens de Nijmeegse 4daagsefeesten. Van 13 juli tot en met 19 juli 2024 vindt in Nijmegen wederom de Vierdaagse plaats.

Check onze aangepaste openingstijden voor de 4Daagseweek:

Tot 50% zomersale!

Tijdens deze week loopt onze zomersale met kortingen tot maar liefst 50% op geselecteerde items! Daar zit vast wel iets bij om de wandelaars mee over de streep te trekken. Met een prachtige pauwenveer bijvoorbeeld, want dan laat je echt zien dat je trots op ze bent.

Win-Actie t.w.v. €120,-

Moedig de 47.000 wandelaars aan of feest mee op het groot­ste vrij toe­ganke­lijke even­e­ment van Ned­er­land, met ruim ander­half miljoen andere bezoek­ers van over de hele wereld. Een groot feest vier je samen met anderen...en daar hoort ook een presentje bij. Doe daarom tijdens de Vierdaagse mee met onze winactie in de winkel en krijg een geschenkset ter waarde van €120,- cadeau. Maak een foto in de winkel in onze relaxte stoel, post deze op instagram in je story en tag ons!

opgezette dieren vierdaagse in Nijmegen
Ben je niet in Nijmegen deze week, maar wil je toch meedoen aan de winactie? Deel dan een foto van je favoriete product in je verhaal en volg de overige stappen die vermeld staan op onze instagram VANAF 13 JULI 2024!

winactie opgezette dieren in de museumwinkel

Dus vier de zomer in de stad, het park, op het strand of wandel even langs en doe een bezoekje aan onze winkel aan de Van Welderenstraat 114 te Nijmegen.

E. [email protected]
T. 024 360 0506